Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Thursday, September 25, 2008

when the internet is awesome

kalau ada gambar2 kat blog ni, maknanya:
-wani adalah super free.
-internet connection adalah cemerlang. HAHAHA

so here goes when i am super free and the internet is cemerlang xD

patrick & spongebob xbertegur sapa dalam kereta. may b diorang bergaduh :P


super nice sky semalam, masa balik bazar.
sanggup tu suh falet berentikan kereta semata2 nak tangkap gambar ni kat tepi padang :D


semalam makan ini.


dan ini.
(sy kaut banyak2 pun dapat seringgit jugak. hoh super murah!)


dan telinga negro. oh ok. bukan. kuih denderam xDD


sesi gambar2 sikit, tamat!! :P

7 comments:

jon jonson says:
at: September 25, 2008 at 5:51 AM said...

masih ada yg berharga sengget?...huhu(sambil berjujuran air mata)

denderam is known as peneram here...full of oily sin

wani ezryl * says:
at: September 25, 2008 at 7:59 AM said...

nah ambik sapu tgn, kesat air mata! :P *hulur*

oo peneram.. new vocab. ahaha. yoshh oily & sedap xDD

jon jonson says:
at: September 25, 2008 at 2:06 PM said...

also aka telinga kel***...everything sinful sure sedap hoho...

wani ezryl * says:
at: September 25, 2008 at 2:16 PM said...

yah, nama negro tu sebenarnya digantikan sbb menjaga sensitiviti rakyat malaysia ahax :D

narena says:
at: September 25, 2008 at 5:57 PM said...

huhu.if kat melaka nk beli syur kat bzr rmadhn musti kuar dialog ni "singgit xdpt dik"...heh.ingt sy nk beli die jual rm2..dop payoh pun xpe

jon jonson says:
at: September 26, 2008 at 6:14 AM said...

yeah,nnt kena ISA 2 thn merana pengikut suma(ptt RPK diberi capaian internet huhu...)

wani ezryl * says:
at: September 26, 2008 at 11:01 AM said...

narena^ ha a tol2, tu berlaku kat beberapa gerai. tp aneh gerai ni kasi rm1 je.


jon^ indians kalau dgr ni boleh bwk gaduh pecah2 semua.. hahaha