Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Monday, September 29, 2008

mixing everything 2 days b4 raya

my cubicle neighbour accidentally shot the video.


oryte.
since raja ada jawab survey sy, sy pun nak jawab survey dia.
tapi survey dia berkisarkan hari raya la.
survey sy berkisarkan.. mesin kisar? bahaha. so here goes :


1. Apakah benda "wajib" yg akan dibeli menjelang raya
//sama macam raja, kad raya! xD tho tahun ni rekod; sy xbeli kad raya. sy buat je. seriously sangat menjimatkan kos. bawah rm1.50 1 kad yang sy hantar tu.. haha (rm1.50 tapi priceless, harap maklum :P)


2. Kuih/makanan kegemaran anda
//sy xsuka kuih. sy suka kerepek xD so any kerepek will do.
//rendang mak lang. wajib!


3. Lagu yg paling disukai, kenapa?
//selamat hari raya - jfk, kaer, omar k, nabil. ni lagu raya versi r&b.. hahah
//suasana hari raya - anuar zain & elina? betul kah? :P


4. Kuih/makanan raya yang anda boleh buat sendiri.
//sy xtau buat kuih raya sebab sy jarang makan kuih raya.
//sy boleh cucuk sate! HAHAHA (muka bangga x ingat padahal cucuk sate je :P)


5. Andaikan ini Raya Aidilfitri terakhir anda. Apakah perkara terpenting yg akan anda buat...
//oo. tempah flight pergi mekah.
//mintak maaf habis2an dengan drama hujung minggu punya slot :P


holright. tamat!! xDD

bazar kat kompleks pkns hari ni. still meriah la, walaupun orang dah berkurangan :P

4 comments:

jon jonson says:
at: September 29, 2008 at 8:11 PM said...

better shoot at cubicle than elevator haha...

hyfa hasan says:
at: September 30, 2008 at 8:14 AM said...

selamat hari raya..

kaizenDaGreat says:
at: September 30, 2008 at 8:34 AM said...

ko ngan aku memang xreti buat kuih... hahahaha

kita berdua hanya tau detect bugs dan coding!!! :)

wani ezryl * says:
at: September 30, 2008 at 10:00 AM said...

jon^ we love to play around, aren't we :P


hyfa^ happy raya to hyfa! ^^


kaizen^ HAHA celet! (benda ni pun nk dibanggakan, wani. insaflah, insaflah :P) tp kite tau goreng keropok HAHAHA hampas kelapa :P