Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Thursday, September 25, 2008

spread the talent!


hari ni hari deco2 ofis :P

result kad raya yang kitorang buat hari tu xDD
ohoh sy sangat bangga dengan diorang ^^ kad ni tampal kat pintu masuk ofis. hambik ko :P


diorang anyam2 ketupat. sy xtau, sy tangkap gambar je :B


horehh! yang 3 di kiri xterlibat langsung menganyam ketupat :P


pastu nak deco kat belah depan. ni azah & eric dari belakang.
oh yea, hari ni semua orang digalakkan pakai baju tradisional. eric dengan gigih pakai sampin and all.


nafiez menganyam ketupat dan nampak lawa maka sy snap xD


panjat here and there xDD


peeps yang gigih :B
myo, fini, sue, nafiez, eric.


okeh siap! ambik, macam kedai jual ketupat. rofl.
(tu belum masuk dalam lagi)
(alah ofis sebelah pun siap ada kad2 raya gantung :P)
(apsal semua ayat dalam kurungan ni??)

13 comments:

this.is.not.me says:
at: September 26, 2008 at 2:18 AM said...

mcm kedai jual ketupat??
haha
lagi best kalo kedai sebelah jual rendang
alangkah indahnye
muahaha~
XD

peej says:
at: September 26, 2008 at 2:33 AM said...

lawa kad raya tu..
i likeee...

uShop says:
at: September 26, 2008 at 3:52 AM said...

wah wah!!
kemeriahan raya dh bermula!! [or memang dh lame mula..??]

jon jonson says:
at: September 26, 2008 at 6:11 AM said...

love that kad raya, plz mass produced it!(hi fini)hmm bungkus ketupat ijau tu 3 ya,kuah asing...

dyan . says:
at: September 26, 2008 at 10:02 AM said...

nak kad raya tu.. hehe..
comelness..

kat sini hias kad raya beli je..
hahaha..
tak ada orang yg kreatif nak lukis kad raya sendiri =(

Iz says:
at: September 26, 2008 at 10:37 AM said...

hahahah.. ayat dlm kurungan tu ckp dalam hati kot. belum raya lagi masing2 dah melaram pakai baju raya hehehe..

Nadia says:
at: September 26, 2008 at 10:56 AM said...

wah wah kemunculan kad raya itu!!
korang memang gigih!! sebarkan semangat itu ke ofis sebelah-sebelah-seberang sume XDDD

(battle of the raya deco)

wani ezryl * says:
at: September 26, 2008 at 11:00 AM said...

this.is.not.me^ wahh kedai rendang~ *drools*


peej^ hasil usahasama rakan2 lolx :PP mcm knk2 riang je kn.


ushop^ minggu ni bermula kemeriahan raya xDD


jon^ hahah nk scan & printkan ke? :PP jgn kacau fini, dia nk kawen hujung thn ni :PP ok2 sy akan bungkuskan. kuah asing ye xDD


dyan^ tu buat kad sbb kne suruh. kalau volunteer mmg xde la kot.. ahaha


iz^ okoko bukan baju raya, baju biasa2 je :P menyahut seruan HR suh pakai baju kebangsaan.

BlankQo says:
at: September 26, 2008 at 4:28 PM said...

erm.. patut kena ada jual lemang gak kt kedai ketupat.. haha

wani ezryl * says:
at: September 27, 2008 at 6:24 AM said...

kitorang xtau nak buat 'lemang'.. ah shoot! hahaha

hyfa hasan says:
at: September 27, 2008 at 7:41 AM said...

meriah nya...
dah mcm raya lak tgk..ehehe

jon jonson says:
at: September 27, 2008 at 9:50 PM said...

ek?huhu...(sambil memotong nama fini dlm list) sila senaraikan nama yg boley dikacau haha...

wani ezryl * says:
at: September 28, 2008 at 5:43 PM said...

hyfa^ ha a memang da nak raya da tu.. haha


jon^ lolx sy x pegang list dia.. wahaha