Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Saturday, November 01, 2008

sepah?

pernah tengok tak makanan yang bersepah tapi sedap? :P

mula-mula tangkap jadi macam ni sebab berasap :B


hokeh tu dia xD
ikan cencaru goreng yang tidak akan dijumpai di tempat2 lain.


tak kuasa nak susun2 :PP

tamat.
(gile pendek entry ni)
:DDD

5 comments:

misz eyeliner says:
at: November 1, 2008 at 11:23 AM said...

aku mcm boleh detect jenis masakan inkan cencaru itu.
adakah ikan cencaru dibelah belakang dan sumbat dgn sambal kemudian goreng?
ahaha.. aku sgt suka. walaupun kdg2rupanya agak tak menarik tp sgt best!

riken says:
at: November 1, 2008 at 12:28 PM said...

masak sendiri ker???

wani ezryl * says:
at: November 1, 2008 at 2:59 PM said...

misz eyeliner^ lolx rupa dia menarik in person tp xfotogenik dlm gambar :PP eh salah, bukan sumbat sambal. and tu pun bukan ikan sumbat :]


riken^ si wani adalah jarang masak. jawapan : tak. haha.

dakgilachoc a.k.a nani says:
at: November 2, 2008 at 8:29 PM said...

ikan cencaru sama ada dibakar atau digoreng keduanya sgt yummylicious...=P

wani ezryl * says:
at: November 2, 2008 at 8:41 PM said...

kan. ikan cencaru adalah best! xD