Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Thursday, July 03, 2014

ramadhan ketiga wani ezryl

yezza!
hari puasa ketiga berjaya tidak menjemkan diri bersama kenderaan-kenderaan lain.
kenapakah?
sebab wani e guna jalan lain. HAHA
(ye sila belajar daripada kesilapan lolx!)
ok memanglah kereta banyak tapi tak sejem jalan biasa tu.
sampai-sampai pulak ada parking.
memang terbaikk.

tapi before ke bazar, sy pergi pasar dulu.
beli bahan-bahan basah.
pasar pun ramai orang woih!!
tu yang malas nak beli sayur, sebab kedai sayur ramai gile orang.
macam ni ha! *tepek-tepek tangan atas tangan*
so beli ikan dengan ayam je la. sayur tak beli.
ada lagi kat rumah tu sikit.

ingatkan kat pasar ada orang jual makanan.
tak ada.
so lepas ke pasar, gerak pergi bazar pulak.

dan ini hasil buruan hari ketiga :

beli sikit je, tak banyak. ala kadar kita. haha



kerang bakarrrrr!! yumyum. RM5 saja ni.



ayam goreng crispyyyy. untuk husband. dia memang suka ni. RM2.50.



ayam percik buluh sy. tapi masin sikitlah. RM4.



kuih tepung pelitaaaa. yang ni memang sedap!! RM3.



bubur lambuk kg. baru. RM2.

ha kau.
siap letak harga lagi HAHAHA
tapi makanan ni semakin lama semakin mahal la. poning den.
sahur sebelum tu makan nasi dengan daging dendeng yang semalamnya tu.
tu je kisah hari ketiga.
hihi

0 comments: