Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Wednesday, July 09, 2014

ramadhan ke-10 wani ezryl


ui ui, kamu puasa ga harini? kamu yakin?

HA HA berlawak je wei.
daripada lawak indo 'kamu mau putusin aku - kamu yakin?' :P

semalamlah ramadhan ke-10.
bersamaan hari selasa.

untuk sahur, husband request ikan bilis kicap macam mak dia buat.
lolx.

nah ikan bilis crunchy hanya untokmu sayangku.. ohokhokk

makan sekali dengan daging dendeng yang beli haritu. sedappp.
hahaha sahur-sahur pun selera makan kan. :DDD

petang tu lepas balik kerja, singgah pasar tani putrajaya.
bawang semua nak dekat habis, so ingat nak membeli lah.
pergi mydin bawang tak cantik.
nakkkk jugak kena pergi pasar. haihs.
sambil-sambil tu beli ikan, seafood bagai.
balik rumah terus ketuk-ketuk ketam, masak lemak ketam cili api (tapi tak podeh pun sebab den pakai cili api sikit).
yelah tengah-tengah puasa ni kang masak pedas, sakit perut pulak nanti.
jadi baiklah ambik langkah berjaga-jaga HAHA

ketam masak lemak cili api

lepas tu ada ayam golek lebihan hari tu,
buat goreng kari. campur cendawan sikit.

ayam goreng kari (kering).









jemput makannnnn! :)

0 comments: