Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Wednesday, March 20, 2013

not well & trust

hari ni sy kembali ke ofis
dengan satu semangat baru! dengan satu azam baru!!!
lepas MC semalam sebab tak sihat.
tak sihat sepenuhnya lagi ni.. still recovering.
patutnya doktor tu bagi MC 2 hari lah.. i still feel dizzy zzz
ye kalau selsema memang pening-pening sebab cairan dalam hidung menurun kan haha

so moral of the storynya
lepas ni jangan nak jalan jauh-jauh lagi.
dah tak larat tu buat cara tak larat.
faham, wani?!
:P

//

akan ada orang pertikai kepercayaan sy terhadap orang lain.
like.. how can i trust someone without black&white?
walau dalam Islam sekalipun ada nyatakan tentang merekod bukti.
sebab manusia ni saling menzalimi.
ye betul.
but my heart strongly believe in a person
dan sy harap kepercayaan sy tu betul.
sy percaya sy takkan ditipu.
kenapa sy berperasaan macam tu?
sebab orang yang diletakkan kepercayaan terhadapnya itu adalah sorang yang bersolat.
orang yang solat betul takkan menipu, right?
and i hold in that.
dan ye, kepercayaan sy adalah benar.
and i'm glad it is true :)

0 comments: