Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Monday, March 04, 2013

adorable cats

ni photos kucing-kucing di sekitar sy.
cuma kali ni tak de gambar keju.
asyik keju je kan. hahaha
kita tengok kucing lain pulak.

here's pang.. anak bella yang dulu kecik penakut
kini dah besar sikit ;)










dia ni memang manja, tapi tak dapat masuk rumah. duduk luar je la ye, pang.



pastu kat bawah ni gambar kucing-kucing kat rumah in laws yang baru lepas mandi :

tunang adik ipar ai yang mandikan diorang ni hahaha. yang oren tu namanya oyen. yang kelabu tu namanya bobby/bulu.



bobby memang muka mobster sejati sejak dari dulu lagi :P


babai, kucings!!

2 comments:

kaizenDaGreat says:
at: March 10, 2013 at 7:25 AM said...

kirim salam sama bobby the mobster. bobster... hahahaha

wani ezryl * says:
at: March 12, 2013 at 1:28 PM said...

akaka si bobby tu senyap je xde respond. dasar kucing pemalu :P