Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Thursday, May 09, 2013

ketip kuku

baru tau rupanya sy dah tak boleh nak ketip kuku kaki!!

ok bolehlah ketip tapi bukan dengan cara manusia normal ketip kuku.
(korang ketip kuku kaki macam mana, ha?)


ye, sy kena duduk atas kerusi, bongkokkan badan dan cuba ketip kuku kaki dengan payah. haha

oh. lupa nak letak lukisan tisu kat situ.

dan kena letak tisu bawah kaki untuk lapik kuku kaki yang dah diketip.

tapi berkat kesungguhan, akhirnya berjaya jugak ketip semua!! HIHI *muka kejayaan macam menang pingat sukan olimpik dengan lagu latar belakang 'WE ARE THE CHAMPION'*

nasib baik laa kuku kaki ni tumbuh lambat daripada kuku tangan.

2 comments:

Lizzie Yasmin says:
at: May 14, 2013 at 3:20 PM said...

Owh yeke orang pegnen tak boleh kepit kuku.. Owh, ada point nak pi pedicure lar.

wani ezryl * says:
at: May 14, 2013 at 3:25 PM said...

sebab tangan tak sampai nak ketip! haha