Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Thursday, May 30, 2013

it's all about food

yoshh bersiaran kita lagi.. lolx :P

entry kali ni nak letak gambar makanan je.

saksikann!!

hari tu beli ais krim pelangi sebekas besar.. tapi tak de orang makan, ai je yang makan. haha

diorang kat rumah ni stok makan ais krim baskin robbins je agaknya.
tak main ais krim pelangi paddle pop macam ni.. huahaha.
carik kon yang macam pakcik ais krim jual tu, tapi tak de.
ada kon jenama aladdin macam kon mc d ni je.
dahlah masuk angin pulak tu. tak rangup langsung :P
tapi kutelankan jua. ahax



hari tu bos belanja nasi beriyani.

sy sekarang ni kalau jumpa nasi beriyani, mesti nak ambik ayam madu.
pastu nampak pulak peria goreng.. pehh!!
tambah pulak papadom rangup bulat-bulat.. double pehh!!
(thanks, bos sebab belanja!)


semalam masak ayam masak merah dengan sayur bayam goreng.

teringin nak makan ayam merah sendiri masak,
so pesan faliq belikan ayam.. balik dari ofis tu tunggu ayam defroz, masak.
my mom tolong kupas-kupas bawang. hihi


makan sambil nonton tv. kahkah



ni pulak lauk harini..

sayur tauhu dengan sawi tu my mom masak.
yang lauk lain tu my mom beli kat satu van kat seksyen 20 ni.
van tu baru-baru lagi ada kat kawasan ni.. my mom cakap banyak lauk. orang kelantan jual. ada nasi kerabu segala. best la cam ni. lolx

hah habis dah gambar.

nanti kita sambung lagi kisah makanan ye ;)

dadaa!!

0 comments: