Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Sunday, December 07, 2008

wind

hoi hoyya hoi :B esok raya haji kan.
camne nak balik kampung ni banjir2 T_T

oh oh nak buat pengumuman :

1- nadiaaaa parcel ko da tibaaaa *jerit ber-echo* tak sabar ni nak balik shah alam check :D

2- pas hari ni, sy cuti seminggu & will be back to shah alam. plan dia cami :


KT-jerangau-shah alam-kluang-shah alam-lcct-KT


aphal kluang tu kan? ada exam PAC. exam super susah mental & fizikal. sah2 kena berlari ni. hampas :B (siapa2 ada tips, silakan share kat sini ^^)


whats a wani without a camera <--tajuk aneh

ni semalam, ada gotong-royong kat kampung angkat.
diorang kasi sy pegang dslr yehha. maka xyah gotong-royong sangat. tangkap gambar je huah haha >:D *gelak jahat*

pakcik 2 orang ni bersilat kelakar gile..
"yah! aku karate tengkuk kau!"
"sini aku tetak pinggang kau"
"yah!"
"yahhh!!"
:P


kat tepi laut, dekat dengan rumah tok nun <--nenek sedaraku :D jalan kaki sampai. kat tepi tu ada orang mancing & main volley. angin kuat gile.



laut ni benteng batu. kalau tak, air masuk. extreme betul.


tadahh!!
since batu2 sini tinggi gile, sy berdiri atas tu mengadap laut & angin kencang.
ko tengok cerita titanic tak yang diorang duduk depan kapal tu? HAHAHA. camtu kot feel dia. best gile.



cepattt nak cutiii!!!
xB

7 comments:

gulagula says:
at: December 7, 2008 at 12:08 PM said...

oh laut!!! sangat jealous!!!!!! wahai burung, terbangkan daku ke kuala terengganu, agar dapat ku bernafaskan udara laut nya...~~ ^_^

sewordz says:
at: December 7, 2008 at 3:08 PM said...

wah, kt..
lama tk pg sana...
rs nye aku pn ade gmbar yg sm mcm gmbar ko tue kot..
kjap aku pg carik *carik, carik...*
tk jmpa la...
huhu...

uShop says:
at: December 7, 2008 at 7:11 PM said...

itu ialah gotong royong ke orang kawen??
siap ade bunga manggar lagi xD

SELAMAT CUTI..n SELAMAT HARI RAYA!!!

Nadia says:
at: December 8, 2008 at 1:18 AM said...

ah hati-hati masa banjir~
sila sewa perahu atau pelampung untuk meredahnya~
(lolz otak baru bangun tido)

yayay parcel selamat tiba!! altho sume mende kat dalam tu takde kaitan ngan perayaan sekarang XD
(spoiler spoiler XD)

wah diberi DSLR -- best weh~ mesti seronok gle kan, snap-happy-snap camtu X3 and it's all for work!!

okeh jangan pegi pantai banyak sangat, nanti ramai (= saya) jeles XDDD

misz eyeliner says:
at: December 8, 2008 at 2:01 PM said...

aku sgt jeles.. ko dpt duduk atas batu tepi laut.

dakgilachoc a.k.a nani says:
at: December 9, 2008 at 8:39 AM said...

seronok erk duk tepi lautt...nk join bley?

wani ezryl * says:
at: December 10, 2008 at 12:18 AM said...

gulagula^ wahh sajakkah itu? ;]


sewordz^ gmbr bukti hilang! lolx :PP


ushop^ nk sambut wakil rakyat camtu agaknya, ada bunga manggar semua.. lolx


nadia^ hoho percaya atau x, rumah sedara sy & jiran2nya mempunyai perahu/bot kat rumah masing2 :P tp perahu tu tersadai atas tanah je. lolx

akan buat entry psl parcel. tunggu! ;D

kalau tgkp gmbr, xpayah gotg-royg sgt.. haha *wani sly nye* >:P

xboleh buat apa, nk buat entry pasal mall, situ xde mall sgt. yg ada=pantai :B (xpe, cali byk pantai! yeahx)


misz^ silakan dtg ,boleh duduk2 jugak xD


nani^ best, sebab angin laju. meh la join *tepek2 batu, ajak duduk* :D