Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Wednesday, December 10, 2008

hari raya korban sy [photos]

mula2 ingat nak upload video, but blogger tengah bengong. nanti je lah. hohs.

oh btw.
i'm back in shah alam, peeps!! *lompat arnab* :B

malas nak taip banyak, silakan menonton gambar yang sikit ini.. ahax

orang berpusu2 balik sembahyang sunat raya korban xD

(sy xpergi tengok orang sembelih lembu sebab tak de sapa2 buat korban tahun ni)


time aidiladha, sunat makan LEPAS sembahyang raya.
terbalik dengan aidilfitri; makan sikit, baru pergi sembahyang raya.


rumah grannies membuat sate raya ni :D
sate & kuah kacang tersedap (i.e sate ayam dgn daging lembut & kuah kacang superb)


sebelum pergi sembahyang, tatkala orang2 tua adalah moody sebab anak2 muda semuanya lambat.. hahaha.


gambar raya mini; end.

5 comments:

Nem0 o0h Nem0 says:
at: December 10, 2008 at 1:15 AM said...

alahaii ncemmyerrrr yg depan tu..=p

selmt hr ry babe!
korban pe thn ni?

uShop says:
at: December 10, 2008 at 1:28 AM said...

SELAMAT HARI RAYA!!

dh lame x raye kat msia, sampai dh terbiase makan roti ngan jem je dipagi raye :P
[sedey x?? heheh]

Sy dh buat entry raye, telupe lak buat laporan juadah kat rumah. jap lagi la buat hehe

Nadia says:
at: December 10, 2008 at 7:53 AM said...

tema raya korban : itam XD
(korban warnakah? 8D)

eh taknah tau sunat makan sebelum/selepas semayang raya, makaseh for the info =3

dannn selamat pulang ke Shah Alam!!
*lompat kanggaru XD*

dakgilachoc a.k.a nani says:
at: December 10, 2008 at 11:17 AM said...

adik2 wani tu so cute =P

wani ezryl * says:
at: December 11, 2008 at 12:08 PM said...

nemo^ itu genetik kakak dia wah haha :DDD korban masa, korban jarak :P


ushop^ ohh entry psl juadah tu yg xsabar2 nk baca tu!! :D


nadia^ haha tu baju raya aidilfitri diorg :P and sama2!! ^^ and thnx back for the 'selamat' wish!


nani^ oo thnx2. lol