Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Thursday, September 19, 2013

baca buku


ini ada tiga buah buku 'cune' yang baru dibeli..

hlovate's back with anthem!!
tak baca lagi, masih berbalut kemas dalam plastik.
tapi kalau hlovate tulis memang tak mengecewakanlah.
sebab tu walaupun tak check isi di dalam (kat kedai buku), masih yakin boleh yang ceritanya best.

kedua cerita tentang awekchucktaylor.
percintaan hipster tiga bucu.

tiga, aku rindu 90's.
haa yang ni sy selak bukunya kat kedai buku.
cerita pasal kuih 20sen, WWF, sekolah.. semua tu zaman childhood/teenagehood sy!
(MESTI BACAAAAA)


ok dah tu je.

jemput beli semua buku ni sebab insyaAllah best! :)



p/s : sekarang gila dengar lagu infiniti cinta - zizan razak feat. kaka (lagu diorang memang best ah! after lagu bawaku pergi kan. jemput dengar!)

0 comments: