Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Saturday, February 27, 2016

kenduri 1wilayah putrajaya


simpan gambar dalam blogger, tapi baru sempat nak publish.

ni time kenduri 1wilayah putrajaya, ahad lepas.

every year hadiah lumayan (cabutan bertuah).
seluruh masyarakat putrajaya datang ramai-ramai bawak family.

papan putih tempat ditulis nombor mykad yang dapat cabutan,
habis dikerumun semua orang.
pentas hadiah utama, pun penuh dengan orang dari mula sampai habis.
macam orang bertumpu kat situ tak nak pergi tempat lain.
bayangkan nak lalu situ langsung tak de celah ko boleh lalu.
pening jugak, dengan panasnya lagi.
(not literally pening, tapi kepala pusing tengok orang ramai sangat)

oh. sy bertugas je hari tu.
hihi

0 comments: