Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Monday, June 09, 2014

ariana's birthday photoshoot

ok jangan ada pengharapan photoshoot ni adalah daripada syarikat photography mahal
yang charge ratusan atau ribuan
untuk tangkap gambar anak kita.

tak tak.
ni hasil tangan kita sendiri.
kita dan smartphone kita. wahaha

photos adalah sempena ariana turns one!
*tunjuk jari telunjuk ala2 1malaysia lolx*

birthday ariana jatuh pada 4 jun 2014, hari rabu lepas.
hari rabu tu sy bekerja.
bekerja dengan sibuk sekali.
balik rumah pun dah pukul 6.
lepas tu selesaikan house chores bagai.
malam menjelma barulah dapat snap gambar.
nasib baik ariana tidur then bangun balik.
dapatlah pukul 10 tu ai tangkap gambar dia buat simpanan di hari muka. rofl.

here goes..













punyalah mengagah nak bagi dia gelak macam ni. haha



nasib baik la you ni ceria ceria kan. (nampak orang tak kenal je muka serius HAHA)



duduk setempat macam tu takkan tahan lama. laju ariana ni nak ke sana ke mari.





habis snap gambar,
dia makan tepung jagung pulak.
ye dia memang suka hack dapur and ambik tah apa-apa dari kabinet.
(jangan bimbang, yang di kabinet bawah semua barang tak merbahaya macam tepung jagung ini HIHI)
tapi pek tepung jagung memang salah satu favourite 'chewing gum' dia.





tengok, penuh penghayatan.



duta tepung jagung over here :P



"nak ambik tepung jagung saya? tak boleh!"



happy 1st birthday, dear daughter! we lavh you! <3 br="">

2 comments:

kaizenDaGreat says:
at: June 11, 2014 at 12:10 AM said...

Happy belated birthday duta tepung jagung!
Semoga ariana sihat and membesar menjadi anak yang solehah. =)

wani ezryl * says:
at: June 12, 2014 at 10:42 AM said...

tima kasih, raja!! xD
amiinnn.