Tuesday, November 03, 2009

dum dam bee dum

helo! ^^
last nyte's activity adalah pergi menyokong budak-budak ofis main badminton for this friendly match. well hey if tak de aral melintang patah *haha* prolly akan ada match dengan budak-budak perempuan pulak next week. ntah, tengoklah ;]

diorang tanya apsal tak bawak kasut, raket?
weh sape yang inform cakap match hari ni untuk budak-budak lelaki saja? lolx
maka kami datang seperti ingin ke pasaraya.... selipar & muka yang baik >:P






yeah, everyone's really good at badminton these days.




aku-minum-slurpee-cair-harini-ahax


makan dengan supersated.
oh superheaven.
x]

4 comments:

tangonovember said...

"diorang tanya apsal tak bawak kasut, raket?"

haha, situasi normal yang selalu dihadapi

Tukang Karut said...

haha. aku mogok tak pergo main badminton sebab inform aku 5 minit sebelum pergi + malas nak bersukan pada malam itu + berat dah makin bertambah; susah mahu lompat *lolx*!

p/s: aku nak hempas mesin penimbang kat kaunter sebab aku rasa benda tu tak betul. wtheck?!

Anonymous said...

best tul dpt kuarkan peluh...

wani ezryl * said...

tango^ sbb kn ingat nk dtg tgk je. buat apekah nk bwk raket dgn kasut.. lolx


isz^ kite pun rs susah nk lompat skang. adakah kite sudah gemuk mcm ko? lolx

(ye, sila lupuskan mesin penimbang penipu itu)


nemo^ best, tp kepenatan. haha