Saturday, July 21, 2012

walk around sunway P

heylo! tengok, siap dah 'salam aidilfitri', ok! puasa pun baru sekerat hari.. haha


padang pasir sangat :P
hari ni me, mom & harith pergi jalan-jalan kat pyramid. pastu tengok ice age. pastu beli thumbdrives dan barang-barang lain. bazar? hah bazar petang karang, ye. heh he


di dalam zara.



cermin dia akan menampakkan orang di depannya tinggi dan kurus ekeke. (ke ai je perasan lebih?! sebab ai bukannya tinggi pun! HAHA)



harith yang suka pergi zara. cuci mata je. belinya tak.



buian padang pasir. hah hah



kami bertiga yang suka berjalan.. meninggalkan lagi dua orang di rumah :P



cangg!! hands on S III! 'hands on' katanya :DD



kasut bentuk jejari kaki yang kelakar di kedai sukan. tapi tak selesa pakai.. sebab jari-jari rasa terhimpit. baik ko pakai terompah *motif nak samakan kasut sukan mahal dengan terompah??*


i will try to maintain my weight this month.
walaupun kemungkinan besar akan ada penurunan berat. kalau turun.. raya nanti kita makan banyak-banyak! lolx. oh. BMI sy dah mencapai kadar normal! not underweight anymore weeeeeee *wee panjang* :P so siapa-siapa nak suruh sy minum weight gain ke apa, shame on you, i put on weight even without a weight gain! haha.

tapi bagi sesiapa yang berazam untuk menurunkan berat, berpuasa adalah satu cara yang baik *yang amat baik!* yang penting korang makan dengan awesome la.. but not too much. yang too much tu bak sini bagi sy yang makan ;P oklah. kemalasan menjelma untuk update pasal trip hari tu. nanti dah tak malas baru update.

till then! xD

No comments: