Wednesday, January 04, 2012

the fourth

04 January 2012 (Wednesday)


helloooooooo

macam mana hari korang? my day was good :)

dulu kan, tak berapa lama dulu la.. bila tau sy dapat buat CSR kat klang instead of shah alam, i kept on wondering why. kenapa diorang tak bagi sy tempat kat shah alam. kenapa jauh kat klang sana. why o why.

lepas tu sy dengar cerita, ada jugak yang dapat lagi jauh dari tempat kediaman masing-masing. even tempat yang mengarut jaraknya. say my friend yang duduk gombak, dapat kat serendah. yang duduk shah alam, dapat kat kuala kubu bharu. yang duduk seremban, dapat kat jelebu. dan macam-macam lagi tempat. then i am thankful, sebab klang tu tak la jauh sangat dari shah alam :')

hari ni pulak sy dengar cerita lagi. ada kawan-kawan kat tempat lain yang siap ada shift kerja. kerja dari 2 petang sampai 10 malam. whoa. lepas tu ada yang memang kerja tukar lampin cuci cuci semua. whoa. while the while kami yang ber-CSR kat sini ada flexible time, dapat pulak budak-budak dengan orang tua yang sporting. even yang mentally challenged kat sini pun semua fun. i feel blessed, and grateful with what i have. alhamdulillah :)

(yang kelakar pun ada. yang mentally challenged tu suka bercakap tamil dengan sy and borak-borak macam tengah borak dengan kawan. ai satu habuk tak faham, tapi ai layan je. haha)

faliq bermain-main dengan kecik. tapi dia tak la kecik sangat sekarang. mungkin dah tiba masanya dia tukar nama :P my mom calls him kembang. sebab ekor kembang macam ekor raccoon. fuahaha


ini raccoon. ekor dia macam ekor si kecik :P



si kecik muka terkejut.. haha



mi new phone yang ditangkap pakai webcam.


handphone baru adalah ok. android phone adalah awesome. sy tak ambik data plan (plan internet untuk telefon mudah alih). tapi sy bergantung harap kepada wifi yang ada di sekitar :PP so kalau tak de wifi, tak ber-update la twitter dengan whatsapp sy :P sekarang ni sibuk search applications yang best. tapi sy ni bukanlah jenis yang main games banyak-banyak. bahaya. nanti kalau dah start main tak boleh nak berhenti. haha

ok tu je untuk kali ni.

mahu bersukaria di rumah lolx. bye bye! :)

No comments: