Sunday, August 16, 2009

set makan, sila makan, jangan berhenti :P

sesungguhnya entry ni adalah berkenaan photos makanan sahaja.
lolx

bi hun tomyam.
saya punya? : bukan, orang lain punya
rate : boleh tahan


kwey teow goreng.
saya punya? : ye, sy punya
rate : delish


set makan malam.
tukang makan : sy. haha


close up; crabs.



close up; ikan goreng xD


close up; sayurs.



cempedak goreng seringgit 5.
saya punya? : sy + ila
rate : rangup & manis


mee kari.
saya punya? : semestinya sy! xD
rate : sungguh sedap, mari sy bawa kamu makan di sini.


hari ni orang-orang di rumah mahu memasak.
lols.

3 comments:

Anonymous said...

Aku ptut cdangkan blog ko ni sbg sbhagian Asian Food Channel pny rancangan. Penuh info ttg mkanan.hahaha. ;)

Iz said...

arghhh ketammmmm...

kat sini cempedak 3 ketol singgit, cekik darah betul

wani ezryl * said...

kaizen^ haish xde lah, saja je letak2 utk bg ko drool HAHA


iz^ mmg. sila cekik balik makcik yg menjual cempedak itu.. lolx