Thursday, February 05, 2009

7taggie

stranger - secondhand serenade

i'm doing a tag from raje. kerana sy rajin buat tag. semata-mata kerana itu. hahah.
:P

dats raje *gwe curik gambar ni kat friendster ko.. ahax* :P


7 facts about me:
  1. i'm maad about internet.
  2. i'm easily distracted. ahaha.
  3. i will stop my walking just to touch a cat/call a cat/whatever with that cat rofl.
  4. i seldom drink carbonated drinks. only if i have to.
  5. i have zits HAHA *shiat*
  6. i'm a laughing machine. i think? :b
  7. i love the sky. i'm in love with the sky.
mencairkan sy~ ^____^v

7 things that scares me:
  1. internet is dead (ahaha!!)
  2. to be left out.
  3. tragic death.
  4. choke ms makan dpn crush ko pastu tersembur2 siap keluar mucus ikut hidung wohoo (ok you know i was kidding AHAHA)
  5. lizards. aiyo stupid lizards T_T
  6. the scariest nightmare.
  7. reckless drivers *uyyo takutnyaa* :b

7 songs for now:
  1. why, when, how - JT
  2. crush - david archuleta <3
  3. boutique in heaven - JT
  4. worthy off - JT (gilelah aku tengah gilakan lagu JT skang :P)
  5. with you - chris brown (still tak keluar carta HAHA)
  6. fall for you - secondhand serenade
  7. take a bow - rihanna

7 things I Usually Say:
  1. hahaha!
  2. gilalah
  3. keji!
  4. apekah---
  5. jom makan (rofl!)
  6. ok ok
  7. ok thanks! (or 'terima kasih' as translated. etiher one lah :B)

7 most precious things:
  1. my dearest lappie black vaio
  2. my dearestest blue cube wireless broadband
  3. my dearfool black myvi SE
  4. my maybank2u.. lolx!
  5. the photos in my phonecam/lappie
  6. my headphone xD
  7. my feather pillow(s)

people i Tag:
  1. anyone who feels like doing this again. hoho

3 comments:

Anonymous said...

yg lama xwat lagi..
ehhee..sowi sgt2..
malas ckit..ehehe

wani..
lagu stranger tu mmg best..
hyfa thu pun from u..
bestt..

wani ezryl * said...

xpe hyfa, kalau xbuat kena denda menyanyi lagu stranger.. ekeke

Anonymous said...

precious thing tu.. dah alang2 seme ade pekataan my, nape ko tak tulis mykad? adakah ianya tidak precious? hahaha