Copyright © emp street©
Design by Dzignine
Sunday, March 22, 2009

gotong-royong?

nak share gambar yang kelakar masa gotong-royong kat ofis tadi :PP

tuan tanah dan pelukis pelan bincang pasal tanah kebun.


kemudian ketua puak datang dan perbincangan diteruskan lagi :DDD


HAHAHA lawak gile.
kami memang superterrer berlakon :P
tu la akibatnya bila kemas2 lepas tu jumpa barang yang bukan2.

additional; main kerusi tolak, kerusi kereta api, meja 'runtuh', makan ramai2 dalam pantry, jumpa 'gambar' menarik kat dinding.. tak pernahlah pergi gotong-royong se-enthusiastic ini xP


p/s: jika tak sedar lagi, sy lah tuan tanah itu. lolx

7 comments:

Ammar Abd Halim says:
at: March 22, 2009 at 12:36 AM said...

apa kah kaitan topi koboi? sigh**

wani ezryl * says:
at: March 22, 2009 at 12:43 AM said...

hahah itu tuan tanah mexico :DD ribba ribba!!

ushop says:
at: March 22, 2009 at 7:15 PM said...

tuan tanah parking kude kat mane?? heheh.

topi sape la tu yek..

kaizenDaGreat says:
at: March 22, 2009 at 8:30 PM said...

owh, suasana gotong royong... mesti lepas ni opis aku kena membuat gotong-royong gak... sebagai tanda PURA-PURA mengamalkan 5S.. yieeehaaaa! =p

wani ezryl * says:
at: March 25, 2009 at 7:09 AM said...

ushop^ ada parking lot khas utk kuda. tp atas lot tu byk tahi2 kuda.. bahaha

topi drivers kalau xsilap :P


kaizen^ lolx kite xtau la ni 5S ke tak.. gotong-royong yg ni sbb nk bg technicians tmpt duduk.. ofis tu da terlalu packed.. kena buat susun atur baru.

Anonymous
at: March 26, 2009 at 6:57 AM said...

tuan tanah yg xde duit?? dah abis duit bjoli shj haha

wani ezryl * says:
at: March 26, 2009 at 5:18 PM said...

betul2. sila jeleskan kami kerana sering pergi berjoli. ekeke :P