Monday, July 21, 2008

malam si wani ezryl

kerutub my mom yang lazatnya menjilat dinding :P


patutlah kaki itchy & reddish.
nyamuk!! ngoks! :/
:B
(ok ni iklan je sambil2 garu kaki.. haha)

biskot yang bertukar menjadi ayu.. kohokk
da la xde selera makan. makan sikit2 je. ape kena budak ni *geleng2 lutut*


my mom cakap ni ikan rebus yang digoreng. fohh cecer saliva tengok!
teringat dulu the dad suka goreng ikan sardin dalam tin, resultnya ikan tu jadi kaler gelap2 macam hitam *tapi bukan hangus* then rasa dia sedap nak mamP!


kacang buncis goreng, my fave sayoooo
(selain daripada sup petola 'family recipe', kangkung kicap & ultimately.. terung goreng kunyittt wakhhhhh)


-->sy pada zaman dahulu adalah orang yang xsuka sayur apatah lagi bawang. tengok skang apa jadi??! :P

//

sy nak kalungkan rantai emas.. wops ok xmampu nak belikan rantai emas :PP
hanya mampu nak kalungkan jutaan trimas <--ayat majalah gempak ;]
..sambung. trimas juta2 kat peej sebab kasi sy award ni weheyy *nadia, sy pun dapat award!! AHAHA* <--hanya nadia yg faham. lolx

siap ada gambar sunshine lagi, kira macam sunshine yang menerangi hari2 kite.. ecewah ;D

so peej, thanx sampai ke angkasa okayh!
ko pun blogger yang best jugak! xDD keep on blogging, everyone! ;]

//

oh b4 sy lupa..
HAPPY BIRTHDAY to azlan!! :]
*he owes me his wedding photos.. aaaa xdapat tengok lagi ni.. crave crave.. ahaha*

6 comments:

FarA said...

oh sardin di goreng! menarik. nak try jgak =)
*drum rolls*
indeed u deserve the award! sgt a daily blogger! (bahasa rojak sikit) not just a daily once a day posting,sumtimes u do post 2 - 3 posts in a day. whoah!! *clap clap*

dan dan,
posts with picturessss. ooooh sgt bestt!

ganbatte daily blogger! update2 setiap hari without fail yah x)

faithful reader here ^^

riken said...

wah tahniah wani...aper lg, letak la kat hall of fame...

sewordz said...

kacang buncis yg sgt rangup, aku pn mkn gak kacang buncis arinie, siap mak aku msk bersama kerang lg... wahaha... kerang, keranggg...

tahniah wani, daily blogger yg yippe!!! hehe...

wani ezryl * said...

fara^ me pun lama gile xmakan itu sardin. rasa macam nk try jugak hahah


riken^ haha xde pulak ruangan tu xP


sewordz^ wahwahh meriah betul lauk kacang buncis ko. kitorg xmakan kerang, maka letak udang.. tu pun kadang2 je :P

peej said...

apakah kerutub tuh??sampai menjilat dinding kau cakap..aku tgk nih pun rasa mcm nak menjilat monitor je..haha..

bakal mak mertua aku suke masak sardin..goreng ikan die dulu..ben suke nak request2 aku buat mcm tuh..selamba aku jawab,"nak makan gaya mcm tuh..mintak mak kau..aku masak style aku"..haha..xde la aku cakap aku kau kan..x pasal kene sepak laju2..

blog kau pun best..aku suke..

*comment aku berjela..muahahah*

wani ezryl * said...

kerutub tu adalah macam kari tapi bukan kari lolx. dia ada rempah sendiri -->rempah kerutub

hahaha kire kalau ben nk style camtu, suh dia je la yg masakkan ;D (save energy ko wahaha)

xpe, lg pjg lg best :P