Friday, January 21, 2011

burung berkicap nyaring.

selamat harijadi ke-27 diucapkan kepada kawanku yang best, raja norasyiqin.
semoga bertambah kacak. lolx



*serius sikit, wani!!* ye yeee baiklahhh. HAHA. semoga ko lebih gembira dan stress free daripada kerja-kerja itu, raja (tapi mustahil stress free. semorang takkan stress free!! stress builds our strength! yeahx!!) *pengsan dihempap stress*

oh. ahad ni ada audit. stressnyaaaaa *NOT!*

kepekk *pengsan*


semalam ada lagi rehearsal untuk majlis persaraan pengarah kitorang xD
ni adalah persembahan koir dengan artis kita, syira yang nyanyi solo opening. *housemateku artis! hebak!!* :P


tengok pulak konduktor dia siapa okeh!

lolx. i may not say this verbally, but i'm so proud of you *luvluv*
:P




lepas tu ada sketsa orang kena sampuk. HAHAHA




kebetulan semalam kitorang pakai kebaya.
itu dia, si awesome di kiri. roflness.




cangg! bukan senang nak bergambar dengan artis (yang di kiri) HAHA



sudah. mau bermalas-malasan pada hari jumaat.
tata!

Wednesday, January 19, 2011

picspam lolx

nah ambik ni picspam untuk minggu ni!! wah haha.

(sila bertahan dengan gambar-gambar yang banyak. korang mampu!! lolx)


hari tu kat PD.. melepak kejap kat tepi pool selepas breakfast :)




walaupun tepi pool, ini bukanlah cover shot untuk majalah mango :P




melepak dengan bf no. 5. rofl.
(that's my brother, harith)




lepas tu pergi rumah makcik, my grannies semua ada wah rindunya ^^
makan keluarga besar-besaran *luvluv*
itu dia gulai kawah yang delish and other dishes.




yang ni memang superserious best. udang masak tomato *drools*




balik shah alam kejap. yang ni kat carrefour seksyen 23.. baru bukak.
tengok tu troli bakul. AHAHA




the dad yang sukakan dvd seperti kami!! ^^v




carpet yang pregnant, selalu nampak letih dan kerap tidur. kesian dia.
hah tido lah ko. bawak-bawaklah berehat :P




dia kalau letih betul, memang tidur terbongkang macam ni.
suka hati dia je haihs.




satu lagi bukti yang menunjukkan carpet ni tidur ikut suka hati dia.




oh. hari tu pergi Serai, makan makanan2 fave seperti biasa :)




foah. kenyang sampai ke petang ^^




deep-fried brinjals. memang garing dan isi dalamnya pulak lembut! xD




nasi goreng thai. banyak bawang dan ayam dan sayur.
tapi tak apa. sy suka kebanyakan daripada perkara tersebut :P





black-pepper chicken. yums.




before balik KT. snap gambar dengan carpet dulu :P




carpet dengan muka eksyen. haha




lunch tadi, kak ida punya x)




mine; nasi goreng minang ayam.




petang tadi hang out dengan salwani kat beach. pergi beli makanan kat A&W dulu xD




1.




2.




3.




the sky.




laut bergelora lagi.



warkhmengantokkkkkbye!

Sunday, January 16, 2011

course-ish.

awal pagi tadi turun ke kelas (kursus), ambik buku tertinggal semalam (sebab buat aktiviti luar then dah habis basah lencun, tak boleh masuk kelas ambik buku :P) keluar lif, saw a guy lari laju-laju melintas depan lif. nak jog tepi pantai kot. wahh i miss jogging!

and i miss my bf too. hah tak kira nak cakap jugak. HAHA

so ni lah beberapa keping photos daripada kursus, tapi tak snap banyak pun. khusyuk di kelas kot..... wahahahaa

hari berkursus di kelas. kursus tentang audit kewangan. very the useful this one. haha
coincidently kenal penceramah ni, orang audit. kalau ada prob kadang-kadang sy suka call kacau beliau :P


petang, ada meeting penyelarasan.
funny, sy suka meeting ni (sy biasanya tak suka meeting! lolx). it's where all the financial peeps meet up and discuss about financial issues. big boss finance cakap nak buat meeting macam ni 2 kali setahun. haha lepas ni bolehlah beta turun HQ pergi meeting. asyik duduk kat ofis tu je :PP


next day pulak kursus team building. hambik ko semangat habis LOL




menyelesaikan tasks secara berkumpulan. sangat cool.
kitorang asyik gelak je dalam kursus ni. spasm rahang :DDD



petangnya pulak team building buat kat luar. kat pool & pantai. ada explorace bagai. hambik ko sy kena tanam dalam pasir sambil peluk buah tembikai, siap diorang buat 'nasi lemak' 50 sen situ!! what-----

lolx


malam, dinner BBQ.
cantik lampu? :)




makan BBQ tepi pool. awesomeness.




with sarah, from sabah.



sekian saja.
ketemu lagi :P

Thursday, January 13, 2011

connection EDGE di sini sangat tidak membantu

oit! :P
i'm in PD.. esok ada kursus kewangan plus team building. wahah. tiba-tiba awal tahun ni nama naik kena pergi kursus. tak pe lah. redahkan saja. lolx

the new polkadot kurung HAHAH. comelness bajunya!! xD




sempat balik rumah kejap, bermanja-ria dengan carpet.
she's pregnant.. again.
baru tengok tv tadi ada kempen mandulkan haiwan. haha.




makan sundae harini xD yumminess.




got a present from my friend ^^




ayat motivasi untuk harini.. tiba-tiba terjumpa. silakan baca..

"sesungguhnya menerusi pelbagai tekanan inilah, menjadikan kita seorang yang lebih kuat, belajar daripada pengalaman dan sentiasa bergantung kepada Allah SWT."

well said :)




beta di dalam bas, menuju ke PD.
lama tak pergi PD.. hihi




the hotel room.




vain di depan cermin. lolx




vain siri II :P

Monday, January 10, 2011

sometimes i like the nice, comfy silence

some awesome/cuteness shots yang diambik daripada internet :)

[my latest hobby is browsing for little nice artistic shots kbye]

sparkling snow :]




cuteness weyh kaler grey!! (budak-budak bawah 13 tahun dilarang tengok. eh. tapi korang dah tertengok kot?? lolx)




..and a pair of grey socks. ♥




whowww bilik dia sangat pure & comel!!
sangat suka melepak main laptop atas katil macam tu. HAHA




cheesy burger or burgerly cheese?? lol
*drools*




curly fries. yums.




mari tengok movie di living room sambil berbungkus dalam blanket!! x)




hari tu punya gambar.. kari ayam & cendawan goreng. ♥




sketch akibat kebosanan.




rofl. *roll.. roll* :P



sleepy-ish. today nak balik awal lagi (oh. heaven sungguh) :b
getting my new kurungs & may be going to the book store. i'm running out of the journal's pages. dah masuk tahun baru ni, journal baru pun tak beli lagi. haihs.

tata.