



our mission is going everywhere and ask for the wi-fi's passcode. lol
tomorrow gonna be the last day in "hell".
i'm going to snatch the DSLR and bring myself to the moon. HAHA
lanun tergantung di kereta. lolx
mee goreng mamak.
hajarul dan bubur mc d beliau :)
bawak diorang shopping makanan. lolx
huda&fifa.. di jeti.
suasana di jeti redang.
meja sepahness. time audit yang dah lepas.
gambar berkurun yang menyaksikan air oren yang kelihatan delish and tempting dari jauh, tapi rupa-rupanya it doesn't taste as sweet as it looks :P
hari ni kitorang telah melepak di Empire, shopping mall yang baru bukak kat area subang *betul eh subang?? :P*
cawangan restoran favourite kami ada di Empire!! x)
aku-mahu-buku-ini!!
sy snap ni sebab nak tunjuk siling kaca dia yang transparent tu :)
davy jones. yang seram. HAHA
tingkat atas.. tempat berteknologi. HAHA
melepak di starbucks.
alang-alang beli kopi mahal untuk budak-budak tu,