Monday, June 21, 2010
Saturday, June 19, 2010
bowl&beach
hello, precious! x)
hari ni ada perlawanan bowling. petang perempuan, malam lelaki.
tapi sy tak pergi pun yang malam.
sy tengah melepak atas katil while blogging. lolx
some photos for your viewing pleasure :]
hari ni ada perlawanan bowling. petang perempuan, malam lelaki.
tapi sy tak pergi pun yang malam.
sy tengah melepak atas katil while blogging. lolx
some photos for your viewing pleasure :]
korang turun la KT, nanti gwe bawak korang makan murtabak ini. haha
at the back, sepasukan budak lelaki menunggang kuda.
*hambik ko, siap ada pasukan!* :P
sue tiba-tiba kesopanan di situ *tepis sue sebab tak ikut tema* :DD
oh kami sangat takut. siapakah mereka berdua ini.
perompak pantaikah?? (tapi kenapa nampak sangat gembira??!!)
masa beli ni ada sorang mamat chinese dengan gf dia (kot). mamat tu cakap, dia suka makan sate ikan ni sejak kecik. pastu dia pindah yadayada then sampailah skang ni dia dapat kerja balik kat terengganu,.. maka dia berjaya makan sate ikan ini semula!! HAHA childhood memory membawanya sampailah ke harini ^^v
i just wanna say this to my family.. I LOVE YOU GUYS. with all my heart.
(sekali-sekala kena buat ucapan, ok!! ahax)
andddd to my beloved abah,
HAPPY FATHER'S DAY!! tunggu hadiah sampai ye. HAHAHA
Friday, June 18, 2010
wishlist yang challenging enough. HAHA!
and i'm certain this time..
ok wishlist yang lebih mencabar.. silakan!! :P
*mata bercahaya*
rasanya benda ni dah turun harga skang AHAHA
(dengan warna seperti di atas juga)
kamera ni adalah hotness kerana boleh shoot underwater AND shockproof AND gambar boleh tahan cantik. AND prolly harga dah turun. lolx
they were talking about sony NEX-5. it looks awesome, too but i prefer lumix better :)
they were talking about sony NEX-5. it looks awesome, too but i prefer lumix better :)
satio kelihatan cool
selamat hari jadi to my cous, najiha & my friend, ottoman.
may all the happiness return! ^^v
some said the wishlist adalah sangat tidak mencabar.
why the---
korang nak beta letak KERETA LUMBA kah dalam wishlist?!! haha
btw,
sony satio kelihatan seperti hotness dalam gambar! xD*check purse*
ok jangan berangan nak beli, wani -_-"
& anyway,
petang td sy agak hot *bukan hotness, tetapi hot!!*
bagi signal nak masuk lane kanan (lane kiri tu untuk ke kiri. i was from the simpang, btw). mula-mula land rover tak nak bagi jalan. fine. 4wd selalu action. i didn't point to all 4wds, tapi kebanyakan 4wd memang camtu. sebab besar kan. dia main lalu je.
belakang 4wd tu ada kereta viva putih pulak.
patutnya dah dia nampak sy nak masuk and 4wd tak bagi lalu, viva tu supposely bagi jalan kan. plus ada kereta-kereta lain dah meluru dari belakang sana (daripada traffic light belakang).
but no.
kereta viva tu sama je pesennya dengan 4wd.
laju gile potong jalan, langsung tak nak bagi sy masuk. cis!
cuaca da la panas, da la perut tak selesa menstrual, ko buat hal pulak!!
petang td sy agak hot *bukan hotness, tetapi hot!!*
bagi signal nak masuk lane kanan (lane kiri tu untuk ke kiri. i was from the simpang, btw). mula-mula land rover tak nak bagi jalan. fine. 4wd selalu action. i didn't point to all 4wds, tapi kebanyakan 4wd memang camtu. sebab besar kan. dia main lalu je.
belakang 4wd tu ada kereta viva putih pulak.
patutnya dah dia nampak sy nak masuk and 4wd tak bagi lalu, viva tu supposely bagi jalan kan. plus ada kereta-kereta lain dah meluru dari belakang sana (daripada traffic light belakang).
but no.
kereta viva tu sama je pesennya dengan 4wd.
laju gile potong jalan, langsung tak nak bagi sy masuk. cis!
cuaca da la panas, da la perut tak selesa menstrual, ko buat hal pulak!!

then kereta belakang viva tu bagi jalan.
oh, orang baik hati masih wujud, thankfully :P
traffic light merah.
kereta sy dok belakang viva putih.
since tengah bengang *sort of* , sy pandanggg je kat viva depan tu, through his rare mirror.
dalam tu budak-budak lelaki muda.
memang muka sy bengang habis la.
rasanya driver dia perasan. sy tak berapa nampak, cuz cermin dia tinted. but i could see dia tengok cermin, then kawan dia toleh-toleh belakang. aku tengokkk je diorang biar diorang seram. wahahahahhaa >:P
traffic light hijau.
sanggup tu dia potong 4wd then masuk balik lane, duduk depan 4wd sebab takut nak duduk depan kereta sy.
hah serve you right.
tidak bersopan di jalan raya lagi. dahlah tengah panas. salah timing kot.
lolx
//
nanti sambung lagi.
am under the weather. tapi ubat tak makan. rofl.
kbye.
Wednesday, June 16, 2010
kucing hadang jalan
sore throat x800.
haha. ni nak cerita ni.
semalam masa nak balik ofis,
ada sekor kucing hitam ni mengadang jalan.
kucing kan biasanya kalau nampak kereta dia lari.
tapi kucing ni tak.
dahlah jalan tengah-tengah.
siap berenti jilat-jilat bulu bagai.
maka kereta beta tidak dapat bergerak ke hadapan laju-laju!! *tepuk-tepuk kucing, tanya apa masalah dia*
maka kitorang pun meng-video-kan aksi kucing tersebut.
serius weh dia mengadang jalan!
dengan muka tak de perasaan itu!! HAHA
saksikan.
Monday, June 14, 2010
c.m.u.p.
it's rejab. the blissful month of rejab.
lakukan apa yang anda nak lakukan di bulan rejab. now! :P
ohhey.
selamat datang ke blog ini *apekah formal sangat ayat ko. DISH!!*
dah dah jangan nak banyak cerita.
tengok photos, jom! xD
tapi yang gotong-royongnya orang-orang lain. kitorang datang makan.. tee hee. jangan cakap kitorang tak nak tolong, hey. da berapa kali tanya, ada apa-apa yang boleh tolong tak, tak dibaginya. disuruh duduk je. haha
wahai kawanku, janganlah bersedih. sila makan kek ini dan bergembira balik x)
(tapi sy faham, kalau ko da sedih tu memang susah nak dibendung. tabahkan hati ye *pat bahu*)
(sanggup tu letak tshirt pink kat background untuk samakan dengan warna pink bakul.. ahaha. semangat ko, wani e *tempeleng*)
ini maunya kang housemate bukak peti sejuk terkejut kuasa lapan sebab nampak ada telur rebus tengah jelir lidah.. lolx
//
ada satu hari tu sy bercakap dengan scha.
(alah hari-hari pun memang bercakap dengan dia lolx. tapi yang ni agak meaningful la tho may be dia rasa benda ni tak meaningful mana pun. eh adakah selama ni perbualan kami tak bermakna??! LOL)
sambung. dia ada cakap, kalau dia nampak orang tu *anyone lah* mood tak baik.. macam.. nampak nak marah-marah ke, blue ke.. dia takkan marahkan orang tu, sebab dia faham mesti ada sebab kenapa orang tu mood tak baik hari tu. so dia akan buat tak tahu and later on orang tu mesti akan ok balik.
that was meaningful. for me lah. x)
like. biasanya kan. kalau si A mood tak baik, TERmarahkan orang sekeliling, including si B.. si B pun akan sama naik angin sebab kena marah. itu salah. bila orang marah, ko jangan tambah api atas kepala dia *apekah perumpamaan---* ko buat cool je. haha.
//
oh. world cup.
zaman sekolah dulu bolehlah beli poster jadual perlawanan, tampal sebelah katil, tengok perlawanan sambil catit mata kat atas jadual *gile gigih kau*
tapi sekarang jangan harap la. tido awal camni.. macam mana kah nak follow semua perlawanan?!!
plus, i only watch football on world cup season. time-time lain sy lebih suka menonton xgames. HAHA. tu pun dulu la. skang macam dah bersara. lolx
but but!! sy masih menyokong italy sehingga ke hari ini.
tak tengok pun tak pe la. esok baca newspaper, tengok siapa menang xD
btw, italy lawan pagi esok. all the best :P
ada satu hari tu sy bercakap dengan scha.
(alah hari-hari pun memang bercakap dengan dia lolx. tapi yang ni agak meaningful la tho may be dia rasa benda ni tak meaningful mana pun. eh adakah selama ni perbualan kami tak bermakna??! LOL)
sambung. dia ada cakap, kalau dia nampak orang tu *anyone lah* mood tak baik.. macam.. nampak nak marah-marah ke, blue ke.. dia takkan marahkan orang tu, sebab dia faham mesti ada sebab kenapa orang tu mood tak baik hari tu. so dia akan buat tak tahu and later on orang tu mesti akan ok balik.
that was meaningful. for me lah. x)
like. biasanya kan. kalau si A mood tak baik, TERmarahkan orang sekeliling, including si B.. si B pun akan sama naik angin sebab kena marah. itu salah. bila orang marah, ko jangan tambah api atas kepala dia *apekah perumpamaan---* ko buat cool je. haha.
//
oh. world cup.
zaman sekolah dulu bolehlah beli poster jadual perlawanan, tampal sebelah katil, tengok perlawanan sambil catit mata kat atas jadual *gile gigih kau*
tapi sekarang jangan harap la. tido awal camni.. macam mana kah nak follow semua perlawanan?!!
plus, i only watch football on world cup season. time-time lain sy lebih suka menonton xgames. HAHA. tu pun dulu la. skang macam dah bersara. lolx
but but!! sy masih menyokong italy sehingga ke hari ini.
tak tengok pun tak pe la. esok baca newspaper, tengok siapa menang xD
btw, italy lawan pagi esok. all the best :P
Saturday, June 12, 2010
a busy weekend
helo!! x)
ntah apsal gambar macam berkabus-kabus ni. tsk.
phonecam baru.. ke mari kau!!
:P
photos weddings, dedicated to my friends yang tak dapat pergi & nak tengok. silakan!!
*agak pemalas nak bercerita panjang. silakan tengok skang!* :P
Subscribe to:
Posts (Atom)