Saturday, December 03, 2011

sparks and sparkles

03 December 2011 (Saturday)

alhamdulillahhh dah selamat sampai kat shah alam ni ha :P

what an experience in kemaman.

last night kitorang buat program sempena maal hijrah.. ada persembahan semua la. i participated in nasyid. lagu afgan kauuu jangan main-main :DD dengan UNIC. sy ni tak la berapa nasyid-ish haha. (ganas katanya :P) but no worries. bagilah apa pun, kitorang buat! (selagi tak melanggar prinsip&etika. lolx)


with elia and salmi. mrs ok. dua-dua dah kahwin walaupun nampak muda belia :)



with azra, yang jaga teknikal dengan khairuddin malam semalam. hafiz khar pun ada di hujung sana.



pelakon-pelakon handalan kita xD


habis program, balik bilik packing sini packing sana (sebab harini nak balik KL dah kan)

lepas tu azra kata zam, kawan kitorang nak call sebab semalam birthday dia, so dia dapat air time free lah. zam called azra.. borak-borak-borak dengan loudspeaker kejap, lepas tu suruh dia borak dengan azra while sy main fb HAHA. kitorang paksa dia menyanyi macam-macam lagu (buli birthday boy? tett!! he's our bestie. tak tergamak :P)

then hajar keluar makan, tanya nak makan apa. pesan nasi goreng kicap.
pastu CANGG nasi goreng kicap sampai (thanks, hajar!) ^^ nasi goreng siap dengan ayam & sup.. 4ringgit sahaja?! what the---(murah jugak!! xD)

isz ada kat INTIM & arrived dari KTcity last night.. tapi tak sempat jumpa dia malam tu sebab dia pergi bowling kat mesra mall.. ada karnival sukan. tengok-tengok dah midnight. memang tak jumpa lah kitorang malam tu.. lolx

cangg! jumpa jugak pagi tadi.

kejap je lah tapi. ada lah dalam 15 minit kot. ke 20. nak borak banyak pun tak dapat dehh, tiba-tiba semua orang datang. dengan timbalan, pengarah semua. rasa macam taaruf pulak ramai-ramai ni.. HAHA. tak pe lah jumpa kejap pun. orang busy memang jumpa kejap je.. lolx. (i'm gonna miss you, fiancé!)  ^^

//

i am tempted with :

iPad 2   ORRRRRRR   Samsung Galaxy Tab 10.1

  ORRR 

serba salah!! (rofl. banyak duit kau?!)

when there's a will, there's a way ;)


later, pretty peeps.

Friday, December 02, 2011

midnight rambling

02 December 2011 (Friday)


esok ada exam ni.. stilllll tak tidur lagi.
apa nak jadi ni, wani e!! *pukul dengan pembaris plastik pendek* :P

nothing much.
i just miss my fiancé.
 
hope you're doing well there. and hope you go get yourself that 'wellness' soon! :)



jumpa ni kat internet. sangat comel doodling!! bilakah sy berkesempatan untuk doodling lagi?!! (sibukkkk)



old photo. of good, old friends. there, the fiancé looked happy and all. haha (my feeling at the moment this photo was taken.. is a bliss feeling. though time tu we're not a couple and such.. but i was happy. gee i miss them all)


mine is not exhausting. at all :) *but it's deep!* weehee

good night.

Thursday, December 01, 2011

classroom :)

01 Disember 2011 (Thursday)
 

wahh. dah dekat dua minggu kitorang kat INTIM.
biasanya kalau singgah ke tempat yang ada pantai, jangan lupa snap sana sini kat pantai. kan :P


si excited ini. yah haha. (besarnya baju ai)



kelas dr. khalid. tengok tu semua orang tengah khusyuk belajar. haha (dr. khalid nampak macam sangat stricttt)



azra dan sy, duduk di belakang. sy sebenarnya suka duduk belakang. bukan sebab nak tidur eh. sy tak mengantuk pun kat kelas minggu ni (muka bangga habis) :DD


peter main passing passing keropok udang kat khairuddin.



atas meja kitorang pun meriah dengan makanan. bukanlah main point masuk kelas tu nak makan, tapi sebagai bahan kudapan. motivator ai masa sekolah dulu pun cakap, time belajar kunyah la chewing gum or makan kacang untuk konsentrasi (tak mengantuk kot) HAHA. and i guess he's right.


jangan terpedaya. itu bukan baca nota, tapi kartun yang dilukis oleh hafiz sotong. haha. ye, kartunnya ada sequel xD




kartun kelakar si hafiz sotong di-pass ke sana ke mari :P



budak-budak ni pun seronok membaca.. rofl.



ziela dan sy.



keadaan kelas yang sibuk. time tu tengah discussion, memanglah nampak sibuk :P



budak-budak lelaki tu memang suka interframe!! :B



pecah otak fikir.

tadi sy bukak fb.. budak-budak ni bincang pasal isu jusa & turus yang keluar kat media baru-baru ni. then refer balik kat segala bala latihan yang diorang dah bagi kat kitorang pegawai PT*D muda ni kan.. like rugi la diorang dah train pegawai, habis duit juta-juta.. tiba-tiba time jusa & turus, terbuka untuk semua. i'm not saying that i support the closing policy.. semua jawatan besar nak bagi kat PT*D.. no. but we're well trained for years, with the experience in civil service and stuff. adakah maksudnya kalau one day if kami kami tak layak ke pangkat jusa/turus premier.. means (sedikit sebanyak) latihan yang diberikan kepada kami sekarang ni tak memberi outcome yang sepatutnya? *think*

tapi sy tau pegawai muda ni semua capable buat macam-macam. i see it through my friends. semuanya berbakat dan serba boleh. sy duduk dengan diorang semua, rasa sangat kecik if nak dibandingkan dengan kehebatan diorang. serius. (move forward, wani!! PANGG!!)  aishh. hari-hari kena lempang virtual. ahaha

oklah. kejap lagi ada kelas. nanti kita sambung cerita.

toodles!!